Ceasarsallad

Min nya favorit, ceasarsallad! Enkelt och gott!

Ceasarsallad

Kycklingfilé

Romansallad

Krutonger

Parmesan

Avokado

Tomat

Ceasardressing

 

Krydda kycklingen med salt, peppar, paprikapulver och vitlökspulver.

Stek kycklingen i smör tills den är genomstekt.

Servera kycklingen med sallad, krutonger, parmesan, avokado, tomat och ringla över dressingen.

Mums!

One thought on “Ceasarsallad

  1. Herregud så gott det där såg ut 🙂 Jag har precis börjat äta igen och efter många om och men beställde vi hem mat ikväll och jag tog en grekisksallad…3 halva gurkskivor och 2 tomatskivor delade på mitten prydde salladen, ja lite oliver och feta sen också. Så när jag ser den salladen på bilden blir jag något avis 🙂
    (ska btw aldrig beställa därifrån igen)

Lämna gärna en kommentar!

