Spagetti med köttfärssås

Middagen idag blev ett säkert kort: spagetti med köttfärssås. Jag lovar att det är något som äts ofta hos många, speciellt barnfamiljer. Alla har sina recept, jag brukar ta det jag har hemma.

Idag bestod den av: köttfärs, lök, vitlök, krossade tomater, morot, grädde, creme fraiche, soya, kalvfond, basilika, oregano, paprikapulver, salt och peppar. Den blev riktigt god. Till det hade vi fullkornsspagetti som av nån konstig anledning har en smak av kanel?! Jätte konstigt, men jag har slängt förpackningen så jag kan inte se efter om den verkligen innehåller kanel.

Nu ska jag börja förbereda inför E:s födelsedag som är i morgon!! 2 år! Vart tar tiden vägen!

20121211-205939.jpg

Lämna gärna en kommentar!

